Monday, September 12, 2016

Forex Trading Made Ez Forum

Ek m eerlik probeer om die negatiewe kommentaar oor George se stelsel te verstaan, moet ek ten volle saamstem. Ek is nie 'n spreekbuis vir hom of geaffilieerde op enige manier. Ek m eintlik 'n aktiewe plakkaat in die Gemeenskap artikel hier op BBV. Ernstig, dit is nie 'n vlieg in die nag stelsel, jy het om werklik te dink vir jouself. Jy MOET sit, en eintlik 'n bietjie werk op jou eie te doen. As daar iets is, het mnr Smith se stelsel is daarop uit om die toekoms Forex gemeenskap te red van die BS wat die wêreld vandag teister. Oorweeg dit op hierdie manier, is hierdie metode van handel gaan die pad getters skei van die net Quit. Ek is seker daar is honderde, indien nie duisende mense hom e-pos, so natuurlik dit aangaan moeilik wees om te reageer op tyd. Sluit 'n bord en sluit aan by iemand anders wat s probeer om dieselfde ding te leer. Julle twee dalk in staat wees om mekaar te help deur dit eerder as net opgee individueel. Ek het opgegee op Forex heeltemal voor ek oor sy stelsel het gestruikel. Die idee van die maak van enige soort toekoms met Forex lyk soos 'n fantasie, maar nou kan ek eintlik sê ek m leer 'n manier om die raai werk uit van die saak. Toetrede tot hierdie mark, wat jy wil om 'n soort van stelsel om te vertrou op, en handel met net jou vingers gekruis het nooit uitgewerk vir iemand te hê. Ek ve begin met die stelsel, en ja Aanvanklik was ek 'n bietjie verlore, maar ná die skryf van dinge uit die hand, die afbreek van elke stukkie inligting wat ek kon, dinge begin sin maak. Mense wat die beloning sonder die werk wil sal altyd iets om oor te kla. Jy het om te gaan sit en lees, en as jy nie t verstaan ​​iets, kruisverwysing ander materiaal, sodat jy 'n beter begrip kan kry. As jy werklik wil hierdie stelsel om te werk vir wat jy wil dit nie vir hom moet jy die tyd in te sit. Dit is so eenvoudig. Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV se forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. Kopiereg ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-) Trading Made Simple Is dit moontlik Ja. Jare gelede toe ek afgetree het ek op soek na iets om te doen. Ek het 'n gratis plaaslike aanbieding oor handel FX. My verstand sê. sodat die marteling begin as gebeur met almal beginners. Ek het 'n seker vuur program vir 2300. besparing 1700 af die normale 4000 prys. Man. Ek m op my pad het ek gedink. Dit was so moeilik om te verstaan ​​en handel dat ek nooit 'n sent gemaak. in werklikheid het ek verloor die meeste van die tyd. Toe ek genoem die companyit was al Griekse vir my. Ek het gedink 'n baie goed dat 19 jaar van onderwys doen. Ek het gesê dit is BS en het voortgegaan om ander stelsels. Ek oorgeskakel na handel demo vir 'n paar jaar, terwyl die bestudering van ou kaarte. Wat het hulle merk Elke metode het 'n hele paar reëls, aanwysers. op op. Ek het uiteindelik het keelvol met hulle almal saam. onthou die gedagtes jaar tevore. Nou hoekom is ek om my boude geskop op 'n gereelde basis. so frustrerend. Ek wou 'n metode wat eenvoudig was, het op al tydsraamwerke, eenvoudige reëls, 'n paar aanwysers. dat wanneer jy soek op my eenvoudige grafiek is dit net geskree uit wat ek nodig het om te doen en 'n metode ontwikkel wat 70-80 oorwinning vir my op 'n gereelde basis. Dit het meer as 2 jaar om hierdie metode te ontwikkel. Ek het hard gewerk. laat nagte en naweke om. Ek was so honger vir sukses. Ek haat die handel 5min-15min-30min kaarte. Hoekom Jy moet elke handel van begin tot einde en hoop te monitor en bid vir julle 'n korrekte inskrywing. Ek handel eers 1 uur kaarte gedurende die 1ste 3 ure van die VSA OOP en 4hr ambagte in die nag. Ek is so vir opstelling by 22:00 Stille Oseaan, 02:00 en sluit al 4 uur ambagte deur 06:00 Stille Oseaan. Het jy al ooit wakker in die oggend knal op jou puter en vind jy gemaak 150 pitte terwyl jy slaap. gewaarborg om 'n glimlag op jou gesig en 'n skip in jou stap sit. Ek plaas 'n baie opleiding kaarte om dit te bestuur in jou brein wat om te kyk vir en hoe maklik dit kan wees. Net oop jou oë, brein en aandag gee en jy sal wees om pitte gou. Jy sal leer op die pad wat die meeste van die dinge wat jy geleer het in die verlede is kak. Ek het. Die lys van reëls in die meeste metodes sal die meeste duiselig hou. nooit die bou van vertroue. sonder vertroue in jou inskrywings en uitgange jy het niks die moeite werd. Ons het 'n groep van groot handelaars wat reeds handel hierdie metode vir 6-8 maande reeds wat jou sal help spring in om jou vrae te beantwoord. Ek is baie protectful van al ons lede. Ons don t het 'n stresvolle draad. geen beswaddering toegelaat. Ek sal enige iemand wat enige probleme begin verwyder. As jy 'n probleem PM my en Don t pos dit. As jou nie gelukkig nie. asseblief aanbeweeg rustig. Ek d doen dieselfde vir jou. Jy wil stresvrye leer. Kom saam met ons. kan regtig verstaan ​​nie iets. PM my jou telefoonnommer en die beste tyd om te bel en ek sal dit opklaar vir jou te kyk na 'n FXDD Demo grafiek sodat ons is op soek na dieselfde grafiek. Jy sal 'n MT4 platform om ons plakje te gebruik. Die sleutel tot hierdie metode is die Handelaars Dinamiese indeks aanwyser vir inskrywings en uitgange. Ek gebruik ook 'n Stochastics (8,3,3) aanwyser. Dit word slegs gebruik om rigting te bevestig. Niks anders nie. Ons gebruik net Heiken Ashi kerse. wat is belangrik. Ons wil hê jy moet 'n aktiewe lid wees om vrae te vra, stuur kaarte en waarnemings wanneer moontlik. Begin handel 'n demo rekening totdat jy jou vertroue te bou en dan eers oorweeg te skakel na 'n lewendige rekening. Verontagsaming sjabloon hieronder gepos en sien updates. Lees die volledige draad voor om vrae te vra. Jy gewen het T medelyde Sien post 25 op bladsy 2 vir aanwysers. Laaste wysiging: Page 11, Post 156. danksy Cliff Nog update deur Numb3rs - 4/29 - Bl 48, plaas 713 UPDATE: Kyk na 25 Sien post 14 ha (APB) kerse. George lyk om geld te maak, maar hy kom nie t regtig verduidelik hoe jy dit kan doen. Elke dag sit hy videos op sy webwerf, maar hulle maak nie sin nie. Hy kom nie t iets te verduidelik. Hy sê net kyk wat Ek daaraan gedoen het en die video speel. Hy het nie loop deur dit deur die nommers. Sy boek gee jou 'n paar vae idee van wat om te doen nie, maar jy kan nie regtig dupliseer wat hy doen. Ek dink sommige mense figure dit uit, maar wat hy nodig het om te doen is ten volle leer iemand anders dan kry 'n professionele wrtier / onderwyser om die boek te maak. Ek weet ander het gesê hy antwoord e-pos, maar hy het my nie geantwoord nie. Dit is nie duur so ek don t gedagte betaal vir die paar idees wat ek het leer, maar as iemand hier kan verstaan ​​hoe om hierdie stelsel te gebruik sou ek graag wou vra 'n paar vrae. Ek dink George is opreg in wat wil help en ek glo hy geld maak en ek dink hy is van mening dat hy dit duidelik in wat hy leer, maar dit is baie vaag vir my. Sy outomatiese stelsel is agter in dat teen die tyd wat hy registreer 'n nuwe hoë (sodat jy kan verkoop) die prys het al klaar val onder jou beginpunt. Ek e-pos hom 3 keer oor hierdie vraag, maar hy het my nie geantwoord nie. Ek sit op die Mississippi-rivier kyk storms rol deur die Ohio Valley. Ek is kyk na die EURUSD tendens tot vanoggend het twee positiewe ambagte met niks meer as die inligting wat ek ontvang het van 'n 77,00 ebook genaamd Forex-Trading-Made-Ez deur George Smith gemaak. In 'n dag toe die handel stelsels verkoop vir duisende dollars het ek 'n eigenzinnig totaal bietjie ebook wat my gehelp het om volgehoue ​​winste in die Forex valuta mark te skep gevind. Ek is nie 'n professionele handelaar. Ek is 'n rivier vlieënier wat 'n redelik unieke manier van die skep van 'n sekondêre inkomste deur die gebruik van my laptop AirCard ontdek. Ek het geen spesiale vaardighede of intelligensie. Wat ek wel het is metodes die Help my om te identifiseer asook trending reeks gebind markte. Hierdie metodes kan ou skool lyk baie mense wat op soek is na wat volgende groot aanwyser, maar ek kan jou verseker dat Oscar Point figuur hoef te werk wanneer hulle op soek na die mark rigting te bepaal. Ek was een van daardie deeltydse handelaars wat voortdurend op soek was vir die volgende groot ding. die volgende groot aanwyser Ek het gewonder hoekom ek kon nie t groei my rekening. hoekom ek neem twee treë vorentoe 'n stap terug. Ek het uiteindelik erken dat die probleem was my. Ek het besluit om terug te gaan na die basiese dinge begin om die strategieë wat George Smith leer in sy ebook oefen. Ek het vasgestel dat klein is goed soos ek begin om te verteer implementeer die metodes wat geleer word in Forex verhandeling-Made-Ez ek begin om geld te maak. Ek het opgehou om dom risiko's. Ek het gestop overtrading. Ek reëls geleef deur hulle aangeneem. Hierdie stelsel werk nie. Ek beveel hierdie ebook met geen besprekings. Ek e-pos George ten minste een keer per week. Hy reageer altyd vinnig. dikwels in dieselfde oggend. bereid is om my te help op enige manier wat hy kan. Daar is 'n uitdrukking wat ek altyd wou hê. Hy klim hoogste wat 'n ander help het. George Adrian Don t praat net die praat. hulle loop jy die pad As jy soek na 'n geleentheid om te leer hoe om geld te maak in die Forex mark Ek stel voor dat jy begin met hierdie program. Dit kan net alles wat jy nodig het. Ek is die studie van George se styl van handel vir 'n paar jaar nou. Dit het 'n geruime tyd voordat ek het dit pas vir my. Dit is nogal 'n groot onderwerp en dit kom nie t al pas in een e-pos of video. Na die neem van notas en stadig om al sy tips en truuks saam het ek begin om 'n nuwe prentjie te sien. Ten slotte, dit begin om te werk vir my met 'n paar persoonlike raak. George is ou skool en ek wil sy stelsel, 'n lae risiko, maar dit neem baie van die dissipline. Maar dan skielik, Forex raak maklik Trading kan soms vervelige wees en dit seker help om 'n vriend soos George Nie net 'n groot handelaar, maar 'n inspirasie wat het my terug kom vir meer en nie opgee nie. Ek sien uit na sy video's, hy is 'n ware klas daad. Sam Brice, St Matthews, SC VSA Ek gekoop George se loop ongeveer 3 jaar gelede. Sedertdien het hy het 'n bestendige stroom van hoë gehalte opleiding video's toon sy metodes, het Hy ook bykomende geskrewe materiaal om sy metodes te verduidelik. Toe hy sy hand hersien, op voorwaarde dat hy die opgradering van sy kliënte teen geen koste. Toe hy sy lidmaatskap site oopgemaak gratis verdeelde hy die bestaande kliëntebasis. Op 'n ander geleentheid, het hy sy studente 'n-beurs boek wat hy geskryf het en wat voorheen gehef. 'N resensent beweer dat George die hele storie nie vertel. VERKEERDE. George stel dit duidelik dat hy gebruik punt en figuur kaarte en sy Oscar aanwyser om sy handel strategie te kies. Hy gebruik verskillende strategieë, afhangende van die mark toestand in die tyd wat hy handel dryf. Diegene strategieë duidelik geopenbaar in sy hand. George se metodes vereis 'n paar eenvoudige rekordhouding. As jy nie t gebruik die gereedskap het hy bied, het jy t kry die resultate wat hy kry. Ek gebruik MT4 wat die getalle beskikbaar hy gebruik het. Ek don t wil doen handleiding rekordhouding berekeninge, so ek het 'n sigblad om die berekeninge vir Oscar en ander getalle wat nodig is om sy metodes handel te maak. Ek die data te laai van MT4 vir die vorige berekeninge vir die dag, dan is die getalle te plaas met die hand soos dit verskyn. Hierdie sigblad en die gepaardgaande dokument is beskikbaar teen geen koste op George se membershp site. Met gekodeerde Georges metodes in Excel, kan ek sê met gesag dat sy metodes duidelik verduidelik. Resensente wat anders beweer het nie genoeg tyd geneem om te verstaan ​​wat so duidelik gestel. Toe ek 'n skrale 77 betaal vir die handleiding, ek het nooit in my wildste drome die vlak van ondersteuning wat ek ontvang het verwag. Mnr Smith bied meer bang per bok as enigiets anders wat ek gekoop het. In my skatting deur die loop verdien meer as 5 sterre. Ek het gestudeer, handel en sukkel in die Forex mark vir ongeveer 3 jaar nou en langs die pad, het ek baie strategieë, EA s, en robotte ens gekoop op soek na die Heilige Graal. Raai wat. in Forex, is daar geen heilige graal. Maak nie saak hoe hard ek bestudeer het, en hulle het agter die strategieë wat ek gekoop het, het ek gewoonlik het myself aan die verkeerde kant van die handel. Dit gebeur selfs vir my dat miskien moet ek Contra en handel in die teenoorgestelde rigting as die seine word. Gesonde verstand vertel my dat die idee was baie dom. Hoe kan dit wees, het ek gedink, dat 10 van die handelaars maak 'n baie goeie lewe uit Forex terwyl 90 van die handelaars het hul rekeninge wittled af na nul keer op keer. Ten spyte van my dilligent studie en sorgvuldige geldbestuur, was ek in die 90-sone. Ek m nie 'n lafaard nie, maar ek moes 'n blaaskans voor my geduld te neem en my rekening getref rock bottom. So ek sit Forex opsy vir ongeveer ses maande. Sowat 'n week gelede, het ek 'n e-pos van George Smith, onderworpe - Forex Trading Made Easy. Ek lees 'n bietjie daaroor, het geboei en gekoop die stelsel. Ek het begin om 'n paar van sy strategieë op die site OANDA verhandelingsplatform op die proef gestel, en siedaar, ek het begin om positiewe ambagte sien kom op my pad. Ek oorgeskakel na my lewe rekening op die MT4 platform met dieselfde positiewe resultate. Ek het selfs terug getoets, steek streng aan die strategie (N hierdie geval P F) en laat my geen ruimte hoegenaamd, het ek 76 wen ambagte. Meer belangrik is, met behulp van George se stelsel, het ek 'n openbaring. Ek opgedoen insig. Ek het dit nooit ervaar voor in enige van my handel. Die kenners beklemtoon dat wanneer die handel, moet jy die groter prentjie te sien. Ek didn t verstaan ​​wat dit beteken totdat ek George se P F strategie gebruik. As ek kon die handel, die pennie val. en hier is dit. Ek is 'n aantal Cruncher en teken wagter (kan t help nie, dit is my tegniese agtergrond), en George se stelsels is alles oor die hou van hout en data-insameling. Vir my was dit die vermiste skakel, ek was in staat om te kyk na die prys kaarte in 'n heeltemal nuwe manier, in 'n wen, vol vertroue manier. Die log hou en verwerking van syfers is maklik om met Georges aflaaibare sakrekenaars en sigblaaie gemaak. So as jy die dissipline kan ontwikkel om vas te hou met George se reëls, is dit moontlik om meer dikwels as nie aan die wenkant van die mark. Forex Trading Made Easy is nie die Heilige Graal, maar dit is so naby as wat ek in Forex om dit vyf is. Dink aan dit meer as die Gouelokkies-sone. Dankie George. Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV se forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. Kopiereg ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-)


No comments:

Post a Comment