Friday, October 7, 2016

Forex Factory Buy Sell Line

Vangste Terugskrywings Pragtig Aan wie dit mag aangaan, ek het die TrendLineX aanwyser getoets vir 'n paar weke, en tot dusver die resultate is ongelooflik. Die bedrywe is baie indrukwekkend en dikwels voorspel die volledige ommekeer van die tendens voor dit begin. Ek was baie opgewonde om dit te evalueer en my verwagtinge voldoen. 'N Kenmerk Ek hou veral die outomatiese stop verlies wat baie styf en smart. Ek geniet nou 'n konstante stroom van inkomste gebruik van hierdie aanwyser en wen tussen 1000 -3000 per dag. Nodeloos om te sê dit was 'n baie goeie belegging. Ek beveel aan met my hele hart Barry Krendler Trader 26 Augustus 2009 Werke in buitelandse valuta, kommoditeite en Voorrade TrendLineX is anders as enige ander aanwyser. Want dit is gebaseer op die prys aksie, dit werk op enige FOREX paar. kommoditeit of voorraad. Die handel logika agter gebeur in elke mark, sodat 'n eindelose stroom van handel geleenthede geniet. Kyk na hierdie ambagte op verskeie kommoditeite: Fig. 6: TrendLineX kenne Long Handel by die CAC-40 - Frans Index kommoditeit. Opgelewer 224 punte of 22400 van winste. in 4 dae Let daarop dat al hierdie enorme winste plaasgevind by HIERDIE maand alleen. Was jy handel hierdie aanwyser slegs op Augustus, sou jy opgedoen het oor 80301 in die olie en CAC40 Trading alleen - en Don t vergeet dat jy dit handel oor FOREX sowel Werke in enige tydperk trendlines voorkom in enige tyd, so selfs al jy is 'n scalper of 'n swaai handelaar, sal jy 'n sterk koop / verkoop seine met TrendLineX kan almal handel. Omdat TrendLineX kan gebruik word in 'n tydperk en enige FOREX paar, jou wins is onbeperk. Voorbeelde van die saak op verskeie tydraamwerke: Hoekom gebruik van 'n gewone aanwyser, wanneer jy kan gebruik TrendLineX Sloerende - die meeste aanwysers is agter en reageer op die mark, eerder as om te voorspel sy beweeg Leading - TrendLineX gebruik gesofistikeerde patrone in die prys om toekomstige tendense te voorspel, en seine presiese ommekeer punt geld verloor - die meeste aanwysers geld verloor. As gevolg van laat inskrywings is dit moeilik om behoorlike stop verlies en die meeste van die tendens is reeds weg Genereer Winste plaas - TrendLineX bied vroeë seine wat handelaars in staat stel om voordeel te trek uit die hele tendens van die begin af Stop Loss is onbekend - Indicators beteken jy nie 'n plek om te stop verlies outomatiese stop Loss sit - TrendLineX bereken presiese stop verlies posisie vir elke handel, sodat jy jou risiko te verminder en te maksimeer opbrengs gee nie Seine - gewone aanwysers gee jou net 'n interpretasie van die mark, en jou nie voorsien werklike koop en verkoop seine 100 Koop en verkoop seine - TrendLineX bied heeltemal werktuigkundige koop en verkoop seine, met geen handleiding interpretasie nodig. Volg net die pyle: Groen vir 'n lang, rooi vir 'n kort. Outomatiese Alert - TrendLineX waarskuwings outomaties wanneer 'n handel plaasvind, via klank en e-pos Gratis toekomstige opgraderings - As 'n kliënt van TrendlineIndicator sal jy alle toekomstige updates en volgende weergawe met geen ekstra koste te ontvang. Hoë akkuraatheid Tempo TrendLineX handel seine Daarvoor moet 'n hoë akkuraatheid koers - 80 winsgewende bedrywe So 'n hoë akkuraatheid is unprecedent en unachieveable deur enige ander aanwyser. Volle Customer Support Ons by TrendlineIndicator sal ons bes doen om te verseker dat jy 100 tevrede met TrendLineX en is maksimeer jou wins handel dit. Uit ondersteuning span is beskikbaar 7 dae per week aan ondersteuning vir die gebruik van, handel en die installering van die aanwyser verskaf. Let. TrendLineX aanwyser werk op die Meta Trader 4 platform. Bekostigbare prys Glo dit of nie, TrendLineX is beskikbaar vir net 147,99 77,00 Vir 77.00. jy kan handel met die mees gevorderde, gesofistikeerde en winsgewende aanwyser Jy sal meganiese en hoogs akkurate seine wat werk in 'n paar en op enige tyd raam plus outomatiese Stop Loss vir enige handel handel te dryf - 'n stewige stelsel om deur handel te dryf. Ja, ek wil vooruitgang en begin handel dryf met vertroue Amerikaanse regering Vereiste Disclaimer - Commodity Futures Trading Commission Futures en opsies handel het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die termynmark en opsies markte. Don t handel met geld wat jy kan bekostig om te verloor. Dit is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop futures en opsies. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek op hierdie webwerf te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. CFTC REËL 4.41 - hipotetiese of gesimuleerde prestasieresultate sekere beperkings. Anders as 'n werklike vertoningslys, MOENIE gesimuleerde uitslae verteenwoordig werklike handel. Ook, omdat Die bedrywe HET NIE uitgevoer, kan die resultate is onder-OF-OOR vergoed vir die impak, indien enige, van SEKERE markfaktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde TRADING programme in die algemeen ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. GEEN VERTEENWOORDIGING gemaak DAT ENIGE rekening of waarskynlik om voordeel te trek of verliese soortgelyk aan dié wat ACHIEVE. Koop / Verkoop Line vir daaglikse skedule geword Julie 2011 Status: Lid 55 Posts Ek is op soek na 'n stelsel wat gebaseer is op 'n daaglikse kaarte, want ek het 'n voltydse werk en kan net kyk na die kaarte 2-3 keer per dag maksimum. Ek lees die draad begin deur 60minuteman getiteld, en hou van die idee van die gebruik van die prys aksie vir inskrywings. Selfs al is sy draad nie hoofsaaklik gefokus is op 'n daaglikse kaarte, het ek 'n paar back testing op euro / dollar daaglikse skedule vir die afgelope 3,5 jaar en gevind dat dit die moeite werd wees. Hier is my backtest resultate vanaf die begin van September 2009 deur die einde van Februarie 2013 met behulp van IronFX demo data (omdat hulle nie Sondag kerse het): 109 ambagte 45 oorwinnings 22 gelykbreek 42 verliese Neem voordeel is altyd 2 keer die stop verlies bedrag 7074 pitte 48R (wat beteken dat dit 'n totaal van 48 keer wat gewaag op elke individuele handel gemaak) Hier is my reëls vir verhandeling wat effens anders as 60minuteman s is: Kyk vir Buys as die kers bo die 50 eenvoudige gesluit bewegende gemiddelde en as die 50SMA waarde is hoër as die waarde 4 kerse terug. Die sein lamp sal 'n kers wat hoër is as die vorige kers s oop gesluit word, en dat vorige kers moet 'n oop wat gelyk is aan of hoër as sy naby is nie. Nog 'n tipe van sein lamp sal die een wat die laagste laag van die laaste 3 voltooi kerse het en het 'n noue wat in die boonste 25 van die kers hoogte wees. As hierdie kers het nie 'n noue in die boonste 25 maar die volgende kers doen, dan sal wat kers die sein lamp wees. Stel 'n koop orde 0.1 pit plus versprei bo die hoogtepunt van die sein lamp. As die bevel nie veroorsaak deur die einde van die dag, dan die bestelling te kanselleer. Die stoploss sal 0,1 pit onder die lae van die sein lamp wees. Beweeg die stop om gelyk te breek na die prys dieselfde aantal pitte wat jy gevaar het gevorderde. Die neem wins is altyd 2 keer die bedrag van die stoploss. Vir verkoop, die reëls is dieselfde net omgekeerd. Ek het geen S / R lyne of enige diskresie gebruik, want ek wou so min vooroordeel in die back testing as moontlik. My hoofrede in die begin van hierdie draad is om iemand wat belangstel in die maak van 'n EA van hierdie stelsel vir die doel van back testing dalk vind. Ek Don t het 'n baie tyd om backtest want ek werk baie en met die hand te doen die back testing. Ek wil graag uitvind of hierdie stelsel is winsgewend met ander munt pare. Ek sal heg my spreadsheet van die resultate vir jou inligting. Ek sal probeer om 'n paar foto's van voorbeelde later plaas. Dankie. Aangesluit Julie 2011 Status: Lid 55 poste hier is 2 voorbeelde van bedrywe: Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Die groen pyl dui op 'n sein lamp wat die laagste laag van die laaste 3 kerse het en gesluit in die boonste 25 van die kers hoogte. Die rooi bewegende gemiddelde lyn is die 50SMA wat 'n hoër waarde as 4 kerse terug het. Die groen horisontale lyn is die inskrywing koop wat veroorsaak op die kers na die sein lamp. Die stop is verskuif na gelykbreek op die 10 Januarie kers na die bevordering van dieselfde aantal pitte wat gewaag. Die groen vinkje is die neem wins vlak wat twee keer soveel as die stop verlies. Die geel pyl dui op 'n sein lamp wat 'n noue hoër as die oop van die vorige kers (ook die vorige kers het 'n noue laer as sy oop) het. Die rooi 50SMA is hoër as 4 kerse terug. Die geel horisontale lyn is die inskrywing koop wat veroorsaak op die kers na die sein lamp. Die geel x punt is die stop uit vlak. Hoeveel moet jy tipies risiko met betrekking tot risiko vs rekening balans. 5, 1, 2 of hoër. Ek hou van die metode en dit kom nie t lyk asof daar veel trek af oor die toets tydperk. Ek is op soek na 'n streng meganiese metode van handel die daaglikse s. Ongelukkig is ek nie 'n Programer so ek nie in daardie opsig kan voeg, maar ek is seker daar is diegene daar buite wat hierdie skrif relatief maklik kan bereik. Ek tipies net waag wat ek gemaklik te verloor. Ek kon die handel met 'n demo rekening vir 2 maande met behulp van 5 risiko per handel. Ek kon die handel 8 munt pare. Ek het 'n lang verloor streep die tweede maand. Ek het net begin back testing op CADJPY en die eerste jaar was 'n verloorder. Ek het probeer om die wysiging van die reëls oor die laagste laag van afgelope 3 kerse om die laagste laag van afgelope 5 kerse plaas en omgekeerd as op soek na 'n kort. Ek het aansoek gedoen ook die reël vir beide tipes inskrywings en tot dusver is dit maak my EURUSD en die eerste jaar van my CADJPY backtest winsgewend te maak. Dit maak sin, want jy wag vir 'n terugsakking en dan koop die breek van 'n lomp kers of verkoop van die breek van 'n lomp een. Wat ek m streef na 'n stelsel wat nuttig kan wees op die meeste, indien nie alle valuta pare, so daar veranderinge aan die reëls in die eerste post kan wees. Beslis nog 'n work in progress. Dankie dat jy jou metode en jou backtest resultate. Ek het 'n programmering agtergrond en geskryf het 'n paar EA s, aanwysers, ens Op die oog af, dit kom nie t lyk so moeilik. 'N Aanvanklike vraag met betrekking tot jou inskrywing omgewing. Jy het aangedui dat koop inskrywings is 0,1 pit bo die hoogtepunt van die sein lamp plus die verspreiding, ens Is dit korrek 1/10 van 'n neut hoe het jy dit 'n pit vir die EURUSD is 0,0001 van die verklaarde prys te meet. Miskien jy 'n 5-syfer MT4 platform Ek sal voortgaan op grond van die gebruik. Ja, ek m die gebruik van 'n 5-syfer platform. Basies die idee is om die breek van die hoogtepunt van die sein lamp koop. So as jy 'n 4 syfer makelaar, dan sal dit 1 pit wees. Dankie vir die neem van 'n belang geword Julie 2011 Status: Lid 55 Posts Ek is seker dat daar ander sein kerse verskyn nadat jy 'n handel ingeskryf en voordat dit treffers óf SL of TP. Het jy hierdie handel inskrywings ignoreer of doen jy dit neem saam met die oorspronklike handel Ja, ek het al seine ongeag of daar was reeds 'n aktiewe handel. Aangesluit September 2010 Status: Lid 20 Posts Ek heg 'n EA. Ek ve probeer om jou hand backtest resultate, Wendavol pas, maar het dit nie bereik. Ek sal die program en sy produksie vir ander hier om te hersien en voorstelle te maak deel. koop wanneer kers bo 'n stygende SMA (50) sein lamp sluit sluit hoër as voor kers s oop en voor kers se oop is sy noue sein lamp kan ook laagste laagtepunt van laaste 3 voltooi kerse en naby in die boonste 25 van sy reeks Koop stop inskrywing sein lamp hoë 1 pit versprei kanselleer indien nie veroorsaak deur EOD stoploss is 1 pit onder sein lamp se lae skuif stop om gelykbreek wanneer die prys vooraf pitte in gevaar te neem wins 2 pitte op die spel reëls vir verkoop stop inskrywing is die omgekeerde van 'n koop stop die EA kan die gebruiker om 'n vaste Lot grootte ( 'n ander as nul waarde) of 'n vaste risiko grootte wat 'n funksie van pitte in gevaar en persentasie van rekening balans te kies. Opsies vir e-pos kennisgewings of pop-up waarskuwings is beskikbaar. Die EA is ingestel op laagtepunte meet vir die afgelope 3 kerse met inbegrip van die sein lamp. Kommentaar, voorstelle is welkom. tradefunctions lêer gestoor in die biblioteke gids binne kenners. EA gewen t funksioneer sonder hierdie. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Ek heg 'n EA. Ek ve probeer om jou hand backtest resultate, Wendavol pas, maar het dit nie bereik. Ek sal die program en sy produksie vir ander hier om te hersien en voorstelle te maak deel. lys te koop wanneer kers sluit bo 'n stygende SMA (50) sein lamp sluit hoër as voor kers s oop en voor kers se oop is te kanselleer indien dit nie veroorsaak deur EOD stoploss. Dankie cballew vir hierdie EA Met betrekking tot die verskillende resultate, het jy data wat nie 'n Sondag kers I m gaan hierdie EA op die data wat ek gebruik vir my handleiding backtest probeer en kom terug na jou met my bevindings gehad het gebruik. Nogmaals dankie vir jou werk geword April 2012 Status: Lid 544 Posts Ek heg 'n EA. Ek ve probeer om jou hand backtest resultate, Wendavol pas, maar het dit nie bereik. Ek sal die program en sy produksie vir ander hier om te hersien en voorstelle te maak deel. lys te koop wanneer kers sluit bo 'n stygende SMA (50) sein lamp sluit hoër as voor kers s oop en voor kers se oop is te kanselleer indien dit nie veroorsaak deur EOD stoploss. Goeie werk. Ek sal begin om so gou as wat ek kan backtest. Het jy al oorweeg ook hierdie 2 reëls 1) As hierdie kers het nie 'n noue in die boonste 25 maar die volgende kers nie, dan is dit kers sal die sein lamp wees. 2) Die bevel moet geaktiveer word in die volgende kers Baie dankie vir die EA geword Mei 2007 Status: MT4 EAS / Aanwysers / Alert kodeerder 5759 Posts Groot werk. Ek sal begin om so gou as wat ek kan backtest. Het jy al oorweeg ook hierdie 2 reëls 1) As hierdie kers het nie 'n noue in die boonste 25 maar die volgende kers nie, dan is dit kers sal die sein lamp wees. 2) Die bevel moet geaktiveer word in die volgende kers Baie dankie vir die EA Ja dit blyk dat hierdie 2 reëls in ag geneem in die kode. Koop Verkoop line handel hierdie draad is hier om 'n handel stelsel te bespreek met behulp van 'n eenvoudige koop verkoop lyn. Dit is gebaseer op strategieë wat gebruik word deur Steve Primo, dit is nie my skepping. Die idee is om TREND MOMENTUM gebruik om jou handel in ooreenstemming te kry. Ons identifiseer 'n tendens, ons wag vir 'n retrace, dan 'n sein die retrace het geëindig en uiteindelik momentum terug in die rigting van die tendens. As prys is hoër as die 50SMA Ons sal slegs lank. As prys is laer as die 50 SMA Ons sal slegs KORT INDIEN DIE 50SMA is plat OF prys kap bo en onder DAN DIE handel is hoë risiko en JOU WIN koers sal geaffekteer word nie. ideaal wat ons is op soek na 'n lekker helling op die 50sma toon 'n volgehoue ​​tendens in een rigting. Reël 2 PRYS Aksie bullish geteister vir lank nie, lomp geteister vir kort. Ons noem dit 'n sein lamp. Oop en toe die huidige BAR MOET verswelg die oop en toe van die vorige BAR. As prys verswelg MEER AS 1 Vorige BAR IT is 'n sterker ingestel. As prys BARELY verswelg DIE VORIGE BAR DIT IS 'n swakker ingestel. VERMY H1 verswelg TUSSEN NY sluit en Asië OOP. PRYS moet u stalletjie 1 PIP laer as die laagtepunt van die sein kersie aan vir kortbroek en 1 PIP hoër is as die hoogtepunt van die sein kersie aan vir LONGS. (Dont wag vir hierdie kers aan te sluit, as jy meer as die hoë of lae betree die handel) As jy 'PENDINGS LAAT VIR te versprei. Inskrywing moet geaktiveer OP DIE volgende kers Ons is opsoek na MOMENTUM Terug in die rigting van die tendens. Reël 4 stop verlies stop is GEPLAAS 1 PIP BO DIE hoogtepunt van die sein kersie aan vir kortbroek. 1PIP ONDER laagtepunt van die sein kersie aan vir LONGS. Reël 5 POSISIE sizing alle ambagte moes 'n risiko van 2, ONGEAG PIP grootte wat jy moet aanpas jou lot grootte, sodat jou risiko gelyk OP ELKE handel. BAIE BELANGRIK. Reël 6 handel bestuur JOU behoort te wees 1/1 BY 01/01 R / R beweeg jou tot stilstand kom gelyk te breek as jou risiko is 50 pitte jy sal jou tot stilstand kom op 50 pitte beweeg. BY 01/02 R / R Neem WINSTE van die tafel af. DIE bedrag geld volledig af na jou risikotoleransie: Ek sal gewoonlik naby 02/01 OF AL my posisie. ALTERNATE SIGNAL KERS DIE geteister SET UP vang al beweeg terug in 'n tendens so ons het 'ALTERNATE SIGNAL kers wat net so suksesvol. Dit is net 'n alternatief vir die geteister PRYS Aksie asook alle ander bepalings onveranderd bly. 1. Vir SHORTS die sein KERS moet toemaak in die onderste 25 VAN DIE omvang en sy hoë of vorige KERSE hoog moet die hoogste HIGH van die laaste 5 kerse. VIR LONGS die sein KERS die top 25 van sy gebied met sy laagte moet toemaak IN of vorige KERSE LOW MOET die laagste LOW van die laaste 5 kerse. Ek het probeer om dit 'n nie-diskresionêre stelsel te maak, maar 'n paar basiese begrip van die fyner punte van die tendens lees en stop punte sal jou resultate te verbeter. Met dit in gedagte hierdie video gaan oor 'n paar tegnieke vir die opstel van jou kaarte. ASSEBLIEF HOU besprekings met betrekking tot EA S, robotte of ekstra aanwysers aan 'n minimum te beperk, word gefokus op leer om te HANDEL tendens, PRYS Aksie en momentum. Ons etos moet wees om te hou dinge eenvoudig en konsekwent. Ons is nie bekommerd oor TRADING 100 of slaan tuis loop, wil ons GLAD STEADY REKENING GROEI M15 scalping IDEA Daar is ook 'n manier om die koop verkoop lyn gebruik vir M15 scalping. As jy verkies om die styl van die saak. Enige handel strategie is net 'n stel reëls om jou 'n voorsprong, dit is belangrik om te dink waarom 'n strategie kan werk gee, en waarom dit kan misluk. Almal weet dat wanneer 'n paar is trending ons 'n stoot in die rigting van die tendens, dan 'n trek terug voordat u verder gaan in dieselfde rigting. As ons wil hê om hierdie tendens en dan die veiligste mees winsgewende in te gaan is op die laagtepunt van die trek terug. Maar hoe weet ons die nadeel het geëindig en die tendens hervat hoe sou dit lyk op die kaarte goed 'n oorweldiging sou dit wys, wouldn dit t As dit maar net verswelg die vorige oop en toe of gelyk aan dit was dit nog pas die reëls, maar dit is nie heeltemal so sterk 'n sein asof dit verswelg deur twee keer soveel. Wat meer suksesvol verloop van tyd het ek don t weet sou wees, Theres te veel veranderlikes, hoe sterk is die tendens hoe lank die tendens loop ens ens Jammer dit kom nie t regtig 'n duidelike antwoord gee, maar hulle don t gebeur te dikwels, miskien iets wat ek kan 'n blik op te hê. Hier is 'n GCHF H4 grafiek van verlede week, 2 aparte seine, 1 met 'n sterk verswelg en een wat skaars verswelg, het ek die eerste sein, maar ek sal bly wees om te neem óf as die tendens was sterk van was. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Nice skiet 60Minuteman. Eenvoudige effektiewe setups maak geld oorhandig vuis. Die uitdaging vir die meeste is verset teen die versoeking om dinge overcomplicate deur die gooi van Indi s op dit probeer om hul resultate te optimaliseer. Bottomline is. eenvoudige gedissiplineerde handel is die beste manier om te gaan. Ek sou aanbeveel NIE deel deur middel van die handel Explorer. Wat is die punt wat jy weet hierdie metode werk, ek weet dit werk en enige handelaar met 'n mate van bevoegdheid en ervaring weet dit werk. Goeie werk Minuteman hou er eenvoudige en hou hark in die pitte. Recovery (Martingale)) handel is vir verloorders. Kommersiële lid geword Februarie 2012 3116 Posts Vroeë stadiums nie, maar dit lyk goed, im op soek na 'n soortgelyke metode myself op die oomblik. Hoe lank is dit al vir jou werk Dit is 'n vereenvoudiging van iets wat ek gedoen het vir meer as 'n jaar, het ek daarmee saam te leef vir 3 weke na 'n baie papier handel. Kommersiële lid geword Februarie 2012 3116 Posts Nice skiet 60Minuteman. Eenvoudige effektiewe setups maak geld oorhandig vuis. Die uitdaging vir die meeste is verset teen die versoeking om dinge overcomplicate deur die gooi van Indi s op dit probeer om hul resultate te optimaliseer. Bottomline is. eenvoudige gedissiplineerde handel is die beste manier om te gaan. Ek sou aanbeveel NIE deel deur middel van die handel Explorer. Wat is die punt wat jy weet hierdie metode werk, ek weet dit werk en enige handelaar met 'n mate van bevoegdheid en ervaring weet dit werk. Goeie werk Minuteman hou er eenvoudige en hou hark in die pitte. Ja ek weet baie sal probeer en gooi spul aan dit, minder is meer in my boeke, die enigste ding wat ek nog ooit voeg is 'n paar eenvoudige ontleding, as 'n paar oor is kap en bo die 50 SMA al die tyd dan is sy gaan meer wees riskant, op H4 is daar genoeg tyd om 'n klomp pare kyk en cherry pick die sterkste tendense. Pas sterk geldeenhede te swakkes en maak dit maklik op jouself. oor die onderwerp, dit is die pare I m agtergrond vir 'n maklike pitte hierdie week. GBP / U. nie 100 op daardie een nie, sal sien wat ontwikkel


No comments:

Post a Comment