Monday, October 24, 2016

Gratis Forex Learning Books

Geldbestuur Forex Boeke Terwyl forex styf verbind met die ontleding van die kaarte en die fundamentele aanwysers, weet waar om te gaan en waar om 'n posisie te verlaat is nie genoeg nie. Professionele handelaars bestuur van hul risiko's en wy baie van hul tyd aan die leer van die tegnieke van die behoorlike geldbestuur. Hier kan jy 'n paar van die beste Forex e-boeke oor geldbestuur in die finansiële handel te vind. Byna al die Forex e-boeke is in. pdf formaat. Jy sal moet Adobe Acrobat Reader om hierdie e-boeke oop te maak. Sommige van die e-boeke (diegene wat in dele) is zipped. As jy probleme met die aflaai van die boeke en jy gebruik Google Chrome. Probeer regs-kliek op 'n boek aflaai skakel en kies Save link as. As jy die eienaar is van enige van hierdie e-boeke en Don t wil my om dit te deel, asseblief, kontak my en ek sal dit graag verwyder. Risikobeheer en geld te bestuur deur Gibbons Burke. Geldbestuur n hoofstuk uit die Wiskunde van Dobbel. - Posisie sizing Uitwerking op Trader Performance: 'n eksperimentele ontleding deur Johan Ginyard. Verfyn Jou Geld Management System deur Bennett A. McDowel. Geld Bestuur: Beheer Risiko en vaslê Winste deur Dave Landry, 'n kort, maar opvoedkundige gids tot geldbestuur vir die finansiële handelaars. Money Management Strategieë vir Ernstige Handelaars 'n boek deur David Stendahl wat probeer om die proses waardeur die handelaars kan ontwikkel, te evalueer en te verbeter die prestasie van hul handel stelsels wat gebaseer is op die geld bestuur strategieë te verduidelik. Die Waarheid nou eintlik van geldbestuur 'n artikel deur Murray A. Ruggiero Jr van Futures Magazine verduidelik die basiese beginsels reëls en voordele van die risiko beheer en geldbestuur. Geld en risikobestuur 'n boek deur Ryan Jones wat deur die belangrikste aspekte van die finansiële handel gaan. Forex Trend Line Boek. Reeks Gratis Forex e-boeke Forex Trend Line Boek. Reeks Gratis Forex e-boeke Hoe om 'n geldige Forex tendens lyn Wat is dit gebruik vir trek. En baie ander dinge Forex-handelaars moet weet oor. Forex Trend Line boek dek reëls, doeleindes en voordele van die gebruik tendens lyne in Forex kaarte. Tendens lyn is ons gids wat jou help om belangrike prys rigting te identifiseer tydens 'n sekere tydperk van die tyd. Indien dit korrek geplaas is dit antwoorde op sal voorsien: Waar die mark watter rigting om te gaan betree: af tot of wanneer om af te sluit of bereid wees om uitgang ons leerreis begin, by laat eerste ons neem 'n blik op die groter prentjie van die mark gebruik van Forex kaarte. Om hierdie groter mark prentjie te kry, sal handelaars moet eenvoudig zoom uit hul kaarte 'n bietjie of oorskakel na 'n groter tyd raam. Sodra dit gedoen moet duidelik geword waar die mark gaan: dit is óf op pad op of af. As dit steeds moeilik om die mark rigting vertel, en dit blyk dat die mark op die oomblik beweeg sywaarts, moet handelaars nog meer uit te zoom. Nou is dit net oor gesonde verstand. As jy 'n intra dag handelaar, sal jy fokus op huidige prys rigting. Posisie handelaars wat hul posisie te hou vir dae, weke, maande of langer, sal 'n groter (weekliks, maandeliks, jaarliks) beeld van die mark beweeg te kry. Byvoorbeeld, om handel te dryf Forex op intra-dag basis (vashou aan posisies regdeur 'n dag vir 'n paar uur, 'n paar minute of so) handelaars nodig om te kyk na uurlikse Forex kaarte of 30 minute of selfs kleiner kaarte om 'n idee van 'n huidige kort te kry termyn mark rigting. Laat ons veronderstel dat ons het die mark prys opgaan, en die geheelbeeld is om ons te vertel dat ons in 'n uptrend. In die uptrend sal ons tendens lyn onder die vorming patroon geplaas. (In 'n verslechtering neiging ons tendens lyn sal rus op die top van die vorming patroon). Daar is 'n paar belangrike punte op 'n grafiek wat ons help om 'n tendens lyn in Forex trek. Ons noem dit A-B-C-D punte. Dus: 1. Vind groot genoeg prentjie te huidige mark skuif visualiseer. 2. Kyk vir ABCD punte. 3. Teken 'n tendens lyn deur A en C punte. 4. Hoe meer A, C en volgende addisionele punte die lyn sal die meer akkuraat dit sal werk raak. Kopiereg Jeff Boyd Skrywers Uitgewers Inc. Alle regte voorbehou forex is 'n hoë risiko belegging. Al die materiaal word vir opvoedkundige doeleindes alleenlik. Professionele handelaar Opleidingsprogram Volle jaar mentorskap Hand op ondersteuning en mentorskap Toegang tot 'n eksklusiewe forum gebruik van PAT Trading sagteware (vir 12 maande daarna 'n inskrywing) Volle PAT sagteware opleiding Persoonlike hulp te help om jou handel doelwitte te bereik Private webinar opleidingsessies Kleingroep persoonlike aandag een op persoonlike opleiding (vier sessies een elk kwartaal) jou professionele handelaar Opleidingsprogram Pryse dEPOSITO 500.00 USD Wanneer jy jou deposito geplaas het (vir die 12 maande opleidingskursus) sal ons die opstel van 'n tyd om te gesels het, sodat ons kry om mekaar te leer ken. Ek voel dit is belangrik as waarskynlik ons ​​saam vir 'n lang tyd sal moet werk. Gedurende hierdie chat kan jy alles wat jy wil vra en maak seker 100 wat jy wil om te werk met my op my professionele handelaar opleidingskursus. Prys USD 5400 Hierdie prys sluit alle opleiding en sagteware soos op hierdie bladsy. (Fooi sal gehef word in jou eie valuta) Skommelinge kan voorkom as gevolg van valuta variasies. Twee halfjaarliks ​​betalings vir 12 maande professionele handelaar Opleiding Inc PAT sagteware Wanneer jy jou deposito sal ons die opstel van 'n tyd om 'n geselsie het geplaas. Jou deposito is 100 onmiddellik terugbetaalbaar moet jy besluit om nie voort te gaan na die oproep. . 'N Eenmalige betaling vir 12 maande professionele handelaar Opleiding Inc PAT sagteware (Best Value) Wanneer jy jou deposito sal ons die opstel van 'n tyd om 'n geselsie het geplaas. Jou deposito is 100 onmiddellik terugbetaalbaar moet jy besluit om nie voort te gaan na die oproep. Wat my huidige Kursus Lede sê Don t neem dit net vir my, laat my kliënte die praatwerk doen ek kan nie hoogs genoeg beveel PAT sagteware en Martins opleiding, sy is 'n ware geniale maar baie nederig met dit en die hel van 'n nice ou wat is altyd daar vir sy student. Hy het 'n passie vir verhandeling wat ozees deur die skerm terwyl hy duidelik nie nodig het om dit te doen vir 'n lewe, ek is ewig dankbaar ons paaie gekruis het dit my lewe verander en op die punt om my gesin te verander .. Martin homself en die PAT sagteware is 'n uitstekende kombinasie. Die sagteware help met die identifisering van gebiede van moontlike belang vir die mark Makers. Met die SIM afrigter en Martins is back-up en ondersteuning struktuur is net 'n resep vir geluk en Alchemy as jy die werk in om dit te verstaan. Ek is regtig geniet om te leer om te handel met Martin. Die weeklikse programme is uitstekend en die ondersteuning is vinnige en nuttige. Martin se opleiding aan enigiemand wat belangstel in die leer van 'n intuïtiewe en betroubare benadering tot handel. Martin Cole is wat jou e op soek na Hy sal jou wys wat werklik dryf die Forex mark. 'N gratis middagete met 'n aanduiding en jy sit terug as die geld rol in No Jy hoef nie te poging in te sit. Hy sal egter jou te ondersteun elke stap van die pad soos Hy julle wys hoe om jou eie sin te weet waar 'n mark te ontwikkel gaan om te skuif na. Jy sal verbaas wees oor hoe vinnig jy hierdie vaardigheid te ontwikkel. Met Martin jou op jou groot avontuur om vryheid. Ek, ten spyte van aansienlike inspanning in analise wat gelei het tot die handel,). Ek kan nie beveel Martin Cole hoogs genoeg Hierdie klas is anders as ander Dit lei jou op 'n pad van jou eie persoonlike vryhede te bereik. Martin Cole is die onbesonge held, spog nie sy ongedwonge styl s FX Trading metode is gebaseer op 'n belangrike FX mark beginsels: As 95 van kleinhandel handelaars versuim wat doen hulle verkeerd Die antwoord is dat hulle die handel patrone, en 'n magdom van opkomende handel strategieë. Ek sou raai PAT om enigiemand wat op soek om handel deel van hul toekomstige inkomste te maak. Of jy nuut is tot handel is of was die handel vir die jaar, sal die PAT sagteware en opleiding leer jy om handel te dryf met die mark oortuigings, nie patrone. Dit is werklik uniek, aangesien die meeste programme te leer patrone wat die mark makers wil hê jy moet volg. Die PAT sagteware en opleiding het werklik my oë oopgemaak oor hoe die mark werk wat uiteindelik jou handel winsgewend sal maak. Die kragtige ding oor suksesvol met behulp van PAT sagteware is die ontwikkeling, met verloop van tyd, van wat ek graag 'n sameswering om te weet noem. Wat bedoel ek met daardie Eintlik is dit is nie so esoteriese soos dit mag lyk. Dit is 'n program wat ontwerp is om 'n staat te stel om konsekwent te skil terug die gordyne op wat werklik ry oortuigings en die gevolglike markbewegings wat kom uit die geloof. Baie kragtige, inderdaad. Kwelvrae Kan ek kry 'n verhoor van PAT sagteware 'n verhoor van PAT sagteware is waarskynlik erger as nutteloos, want as jy die bladsy wat PAT sagteware verduidelik gelees sal jy oor waar ek sê dat PAT jy nie voorsien koop of te verkoop gekom seine (dit is pyp droom vir die liggelowiges) wat hierdie kom neer op is dat jy opleiding nodig het om die sagteware en sonder hierdie opleiding PAT sagteware gebruik sal enige sin maak nie aan jou. Wat is jou terugbetaling beleid bied ek 'n no-vrae-gevra direkte terugbetaling van jou 500,00 deposito As jy nie wil voortgaan met die opleiding na ons aanvanklike chat. Sodra jy verbind tot die opleiding en betaal die balans van jou kursusfooi is daar 'n nul terugbetaling beleid. Die rede hiervoor is omdat aan die begin van die kursus sal ek reeds verbind en pre-paid vir jou lewe professionele vlak data voed my kontraktuele verpligtinge teenoor my sagteware-ontwikkelaars vir elke gebruiker van die sagteware en ook ticketing die koste van ondersteuning het. Ek kan nie herstel hierdie koste vandaar die terugbetaling beleid. Kan ek praat met ander studente Ja, jy kan een keer het ons ons eerste chat gehad en ek verseker dat jy ernstig is oor die werk met my is. Ek gee nie kontakbesonderhede lukraak aan wie is dikwels makelaars wat hulle voordoen as potensiële studente net te kry kontakbesonderhede na hul makelaars dienste te bevorder. Kan jy waarborg ek sal 'n miljoen dollar Geen maak in 'n jaar, wat nie gewaarborg kan word nie, maar as jy 20 pitte per dag en jy volg die wiskunde soos uiteengesit dan sal julle wel in staat wees om 'n miljoen dollar in die bepaalde tyd, daar is egter twee veranderlikes wat grootliks sal bewerkstellig. Jy hoef te 20 pitte per dag Jy sal ongetwyfeld getref wat ek termyn (die glas plafon) maak Kan jy 20 pitte per dag Ja, met die regte opleiding en spandeer tyd om dit opleiding in lewende handel wat jy kan meer as 100 maak pitte per week. Die glas celling sal wees 100 betrokke by jou persoonlike omstandighede. Jy sal sien uit die sigblad wat so jou rekening groei nie jou spel geplaas op elke handel. Ek het gevind dat dat jy op 'n punt waar die bedrag wat jy op 'n transaksie sal begin om 'n effek op jou het sal kom. Wanneer dit gebeur emosie sal ingespuit word in jou handel en wat jy nodig het om jou spel te verminder tot 'n vlak wat jy gemaklik totdat jy kan deurbreek dat glasplafon is. Dit is iets wat ons deur kan saamwerk wanneer dit gebeur as jy geneig hulp benodig. Woon jy handel en wys ons wat om te doen Ja en Nee (Dit gaan 'n bietjie van 'n lang antwoord jammer wees) Ja ek het lewende handel video's opgeneem en ek wys hierdie altyd met kontrak notas sodat jy kan sien waar ambagte geneem en die uitslag. Hierdie video's is beskikbaar vir jou om te kyk, maar die enigste waarde wat hulle het is om jou te wys dat ek weet wat ek doen en wat ek praat. Buite wat hulle vernietigende aard as gevolg van wat is agter elke handel. in werklikheid Ek sou eerder jy nie hulle kyk maar nuuskierigheid sal aandring jy natuurlik. Ek sal probeer om 'n beter verduidelik. As jy 'n patroon op 'n grafiek is die handel, dan kan ek dit patroon verduidelik en dan sê is veilig om 'n besige pad oor te steek. Ek lei jou na 'n vaardigheid wat regtig net is gehou dormant gebruik. Deur saam te werk gaan ons dat dormant vaardigheid neem en ontwikkel dit in 'n fyn PERSOONLIKE handel aanduiding dat in presies dieselfde manier sal werk vir jou as hoe jy weet wanneer om daardie besige pad in veiligheid te steek. Om op te som: Hierdie opleiding sal u voorsien met 'n gevoel van om te weet wat jy hoef te doen om konsekwent wins uit jou handel. Het jy aktief handel jouself nou Geen / Ja. my handel is nou as 'n manier om my metode demonstreer en ek funksie dit in die video en dan wys ambagte op die live show. Nog belangriker jy sal ook hoor van en sien studente ambagte sowel dus die bevordering van groter begrip vir jou nader aan die een jaar teiken te neem. Wat het ek lief om Visvang te doen Voeding my passie vir menslike potensiaal (vandaar die rede waarom jy dit lees en ek is bereid om handelaars te lei) Vervaardiging van 'n 100 gratis persoonlike ontwikkeling weeklikse Internet TV-show. (Tans sowat stapel te stuur) PS My vrou aktief verhandel (en sy is redelik goed op dit) sy net besluit om te gee dit 'n probeer om 'n kort rukkie gelede en sy is. Hey jy weet nooit reg Maak PAT gee my koop en verkoop seine Nee, dit is 'n handelaars pyp droom wat normaalweg bevorder deur die 97,00 programmeerders wat glo dat die mark word gedryf op prys en hulle kan 'n algoritme om outomaties geld uit die ontwikkeling van mark. Hierdie tipe van denke sal jy rond te stuur in sirkels vir jare as jou beursie geleidelik en stelselmatig word leeggemaak. Hier is 'n groot video wat hierdie waansin Hoe om konsekwent geld verloor handel die markte Hoe weet ek dit is ware Doen jou huiswerk op my verduidelik. Die internet is 'n wrede plek vir mense om te vent wie beskou hulself te gewees afgeruk. Ek sou beslis nie immuun teen hierdie wees ná al die jare het ek doen dit. As jy dit doen vind iets sleg dan laat my asseblief weet. As jy ernstig is dan bel my. Laat t enige bladsye wat af kom in x ure (al ooit opgelet hoe die bladsye nog 'n week later. Lol) Daar is geen haas. Ek en jy is waarskynlik gaan om mekaar te leer ken vir 'n lang tyd om te kom. Vir daardie verhouding te bestaan ​​moet dit gebou op 'n stewige fondament van wedersydse vertroue. As jy twyfel oor iets, kontak my. Wat is die struktuur van die kursus Die struktuur van die kursus is direk verwant aan jou. Dit is oor jou en ek werk saam nie oor week een drie ens Niks is buite wat nodig is om jou vorentoe te beweeg vasgestel. Sommige mense kan sukkel met hierdie benadering as hulle verwag dat 'n lineêre leer blok soos ervaring. Dit lineêre metode is nie geskik vir die leer hoe om handel te dryf. Ingenieurs Argitekte en hierdie tipe beroep is geneig om te sukkel met hierdie benadering vir 'n rukkie as hul vroeë loopbaan opleiding dikwels meer is langs hierdie lyne. (Goeie werk dit as ons hierdie groot beroepe nodig) As beurs in 'n patroon / vorm soos ontleding dan frustrasie, teleurstelling en onnodige mislukking is genader is amper seker om hulself te wys. Hou dit buigsaam en op maat van alles om die individuele student is die pad om te gaan


No comments:

Post a Comment